donderdag 26 maart 2009

Beckham rukt kunstarm van militair los

De man zelf vond het een smakelijk grapje, maar David Beckham schrok zich een ongeluk toen hij bij het begroeten van een militair diens arm losrukte. De soldaat had in Afghanistan een arm en een been veloren en gaat nu door het leven met twee kunstledematen.

Beckham en de rest van het Engelse nationale elftal waren in Londen op bezoek bij een dertigtal soldaten die geëerd worden om hun moed tijdens buitenlandse operaties. De voetballers schudden de militairen de hand, maar toen Becks bij Ben McBean was aanbeland had hij plots een halve arm beet. De sterspeler had een tijdje nodig om te beseffen dat het om een grap ging. Hij kon uiteindelijk toch een geforceerd lachje tevoorschijn toveren.

'Het werkt elke keer', zei een veel breder lachende McBean. 'John Terry had ik daarnet ook al liggen.'

'Becks was op de hoogte van mijn been. Hij zei me dat hij geen leven zonder kon voorstellen. Dus zei ik: Het is oké, je went eraan, waarop hij mij de hand schudde en ik mijn kunstarm van de aanhechting liet glijden. Het leek wel of hij zou flauwvallen.'

Toen Beckham zijn flauwte overwonnen had, zette hij een handtekening op de arm van McBean.

Prothesehumor ... geweldig! :-)

Foto: The Sun
Bron: De Standaard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten