maandag 7 november 2011


OneArmed
vertelt op zijn weblog:

"Een tijdje geleden heb ik getweet dat ik leuk nieuws zou hebben, nu ga ik vertellen wat dit is! Vorig jaar was ik erg onder de indruk van de liveshow “Sta op tegen Kanker”, en ben ik daarom ook de Sta op tegen Kanker drum cover series begonnen. Dit jaar mag ik zelf deelnemen aan deze mooie indrukwekkende show!

Ik mag natuurlijk niet teveel verklappen, maar het gaat om één gedeelte van de show, waarbij ik live met mijn drumstel te zien zal zijn.
Helemaal super natuurlijk, en heb er ook veel zin in.
Het is mooi om als “survivor” van kanker mensen te laten zien, dat er een weg is ná het overleven van kanker om verder te komen.

Nou is het niet mijn eerste keer op tv na RTV|NH, SBS6 en BNN… maar wel voor het eerst op LIVE televisie! Het is weer iets nieuws, en dus een nieuwe uitdaging en ben ook heel benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden!

Wanneer en wat is “Sta op tegen Kanker”?
De liveshow zal te zien zijn op 16 november a.s. op Nederland 1 (AVRO) om 20:30

De show word gepresenteerd door Angela Groothuizen en Art Rooijakkers. Sta op tegen Kanker is een livewshow om donateurs te werven voor de KWF, een stichting die zich inzet voor het onderzoek naar kanker. Op deze manier word er steeds meer bekend over deze nare ***ziekte, om zo steeds meer mensen te kunnen laten genezen. In de show komen artsen, (ex-)kankerpatiënten aan bod om te vertellen over deze ziekte, en ook bekende Nederlanders als Ruth Jacott, Guus Meeuwis, Epke Zonderland, Dennis van der Geest, Xander de Buisonjé, Ruud de Wild etc. Zij staan tijdens deze show massaal op tegen kanker, en roepen iedereen in Nederland op ook op te staan tegen Kanker!

Dus Sta op tegen Kanker, en kijk naar de uitzending op 16 november en word donateur!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten