zaterdag 12 november 2011

Veters zonder strikken



Veters zonder strikken
, de elastische veters, ik heb ze maar eens besteld en uitgeprobeerd.

Het in de schoen rijgen vond ik erg lastig, omdat je dat moet doen terwijl je de schoen aanhebt. Om dat met één hand te doen, terwijl je tegelijkertijd de veter uit moet rekken, is best moeilijk.

Maar als het eenmaal zit, zit het best lekker. De uitstekende 'rolletjes' staan best koddig.

Ik was bang dat de veters niet strak genoeg zouden blijven zitten, maar het tegendeel bleek waar. De veters zaten zo strak dat ik mijn schoenen na het uittrekken niet meer opnieuw aankreeg!

Bij de volgende poging heb ik de veters op de soldatenmethode ingeregen. Dan heb je minder lengte nodig en kan je de veters wat losser inrijgen. Dat bleek te werken. Nu kon ik wel gewoon in mijn sportschoenen komen.

Het kost even wat moeite, maar dan heb je ook wat!




Ik weet alleen niet of het erg goed is voor de schoenen zelf ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten