zondag 7 oktober 2012

Gezocht voor commercial

Renata Baesjou van Poppencast streetcasting mailde mij de volgende oproep:

Momenteel ben ik met een produktie bezig voor de regisseur Bram Schouw waarvoor ik de juiste mensen zoek voor zijn filmpje wat hij gaat maken. Hij gaat voor een zorgverzekeraar een commercial maken die uit 18 hele kleine scenes zal gaan bestaan. Een van de scenes wil hij heel graag iemand met armprothese waarbij het voor het eerst kopje koffie drinkt. Of iets pakt.

http://www.hazazah.com/#/en/directors/bramschouw/showreel/
Ook is hij momenteel genomineerd voor beste korte film voor zijn film sevilla.

De opnames zullen waarschijnlijk rond en om amsterdam zijn.
Binnen periode 26-30 okt.
Het zal dan om minder dan een halve dag gaan op één van deze dagen.
Er is ook een vergoeding.

Ik hoop dat je interesse hebt en leuk lijkt  om hieraan mee te werken aan
deze produktie en me kan mailen of bellen, wil namelijk ook nog graag even
alles toelichten.


Groeten renata baesjou
poppencast
streetcasting
renata@poppencast.nl
mobiel:+31(0)627456711


Mijn eigen myo-prothese wordt verbouwd waardoor ik helaas momenteel een prothese met een cosmetische hand draag. Vandaar dat ik -met toesteming van Renata- deze oproep op mijn weblog en Twitter-account zet. 
Wie oh wie grijpt deze kans aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten